Legeforeninga meiner jo mangt om mykje, og har laga fleire rapportar om ulike tema. I år er rapporten om medisinsk grunnutdanning. Rapporten skal diskuterast på legeforeninga sitt landsstyremøte 25. mai, men hovudpunkta får du sjølvsagt her.
Temaet er stort, og vi meiner alle noko om det. Med rette – dette har vi jo alle vore gjennom. Vi hugser våre eigne studiedagar, dei fantastiske legane ein møtte, dei flinke og mindre flinke foreleserane, kollokvier, uketeneste, eksamen, skrullete professorar, ting ein syns var bak mål, og ting ein syns det er «alt for lite av for studentane i dag».
Kvar gong dei medisinske fakulteta reviderer sine studieplanar, er Legeforeninga høyringsinstans. Kvar gong blir planane sendt ut på høyring, og kvar gong får sentralstyret mange gode innspel. Innspela har diverre til tider litt preg av å kappe land - etterkvart som ein kjem lenger og lenger inn i sitt eige, stadig vaksande fagfelt, meiner vi at vårt felt må ha større plass i grunnutdanninga.
Ettersom det er grunnlaget for heile faget, og vi snakkar varmt om livslang læring, var det nesten på overtid at foreninga lager eit tydeligare grunnlag for eigen politikk.
Grunnutdanning er komplisert.
Kommentarer